اخبار داخلی, مصاحبه
شماره: 3363
1392/05/20 - 11:30
مدرسه تابستانی رویان میزبان اساتید بنام در زمینه سلول های بنیادی

دبیر علمی چهارمین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان گفت:اساتید بنام در زمینه سلول های بنیادی از کشورهای ایتالیا، بلژیک و انگلیس به این مدرسه دعوت شده اند.

دکتر سحر کیانی در مورد چهارمین مدرسه تابستانی رویان که با عنوان زیست شناسی تکوینی و سلول های بنیادی در طب تکوینی آغاز شده است گفت:3 نفر از اساتید بنام کشورهای انگلیس،بلژیک و ایتالیا که دارای مدرک MDPHD  در زمینه سلول های بنیادی هستند به این مدرسه دعوت شده اند.
وی افزود:استقبال شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.روز اول با اینکه مصادف با تعطیلی های عید سعید فطر بود تا عصر حدود 230 نفر شرکت کننده و امروز هم تا قبل از ظهر 250 نفر شرکت کرده اند.
 دکتر کیانی با تاکید بر اینکه هدف برگزاری این مدرسه ایجاد محیطی دوستانه است افزود:هدف ما این است که دانشجویان و دانش آموزان از این محیط دوستانه بهره ببرند.به همین دلیل است که این مدرسه با کنگره تفاوت دارد و در آن پذیرش و ارائه مقاله وجود ندارد.
دبیر مدرسه تابستانی  با اشاره به اینکه مدرسه تابستانی در 6 روز برگزار می شود گفت:در طی این 6 روز،از صبح تا ظهر یعنی از ساعت 7.30 تا 12 اساتید مباحث را به صورت تئوری بیان می کنند، سپس بخش عملی توسط اساتید و دانشجویان داوطلب در همان سالن انجام می شود.
دکتر کیانی در آخر با تاکید بر اینکه مدرسه تابستانی امسال یک تفاوت بزرگ با سال های گذشته دارد بیان کرد:تفاوت مدرسه تابستانی امسال با سال های گذشته در این است که امسال در آخرین روز مباحث فقط به صورت عملی توسط اساتید و شرکت کنندگان انجام می شود و مباحث تئوری نخواهیم داشت که این موضوع کمک زیادی به درک بهتر مطالب ارائه شده در این مدرسه تابستانی می کند.
پایان مطلب/
 
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved